Idag..


.. är det 4 veckor kvar


Kommentarer
Postat av: malin

Åh vad du är söt! Tack :)



Ser att du också är sjuk, vad tusan nu när man ska orka mysa så man klarar sig själv en vecka. Jag är inte alls på topp. Krya på dig!



Oh bara 4 veckor tills lägenheten är er?

2010-01-15 @ 22:08:45
URL: http://gabson.blogg.se/
Postat av: malin

Häärligt :)

Åh jag hade tänkt mysa sönder johan ikväll men nu ska dom plugga!? Fan han som gjorde allt klart så han skulle bara vara min idag. bläää.



Nu kommer första veckan kännas hemsk, man har ju blivit alldeles för bortskämd att ha dom hemma 5 veckor. :P

2010-01-16 @ 15:34:14
URL: http://gabson.blogg.se/
Postat av: malin

Nej jag vet det var bra :) Dock blev kvällen ändå inte som jag hade tänkt mig, fick sova själ för den delen också för Johan har fått sig en sne dygnsrytm.

Hoppas det är något bra på tv ikväll så man står ut tills god natt samtalet kommer..



Men men vi ska nog klara oss i veckan, vi får umgås? Du har inte varit här ännu :o

Hade ni köpt rock band eller band hero eller nå sånt?



OM lite mer än 2 timmar åker dom, då kommer jag lipa (i vanlig ordning) sen ska jag kurera mig, jag har fått en sån monster hosta att johan trodde jag skulle dö i natt^^ tur att jag var så slut så jag märkte då inget. Hoppas det är bättre med dig.

Mycket i skolan i veckan?

2010-01-17 @ 11:56:50
URL: http://gabson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0