Hej då..

Idag har Memil farit.. Följde med han ner till taxin, var så himla surt när taxin kom.. En sista kram och sen poff (!) så var han borta.. Hej då Memil.. Hur ska jag klara mig helt själv i den här himla hålan? Positiva tankar.. Hmm.. Jag hade stora planer på att göra bort min veckohandling ikväll.. men nu verkar det som att jag hellre sitter här hemma i min ensamhet med Alice och har aptråkigt framför tvn. Längtar tills Memil ringer och säger att dom är framme.. Jag blir alltd lika orolig över att det ska hinna hända nå på vägen. Tänk att man kan sakna någon så mycket efter så kort tid? Åhh.. kan det inte bara bli fredag så han kommer hem igen?!

N
åja, jag ska försöka att inte deppa ihop, därför kommer här en liten lista med 5 saker ni kanske inte visste om mig:
-         Jag måste ha samma märke på shampo och balsam annars "blir håret inte rent".
-         Jag kan bara dricka kall juice, annars får jag halsbränna.
-         Jag är otroligt lättskrämd.
-         Jag kan sätta huvudet på fötterna, i en typ av ”triangel-brygga”.
-         Jag har aldrig varit utomlands, flugit eller satt min fot utanför bilen på en flygplats.


Vissa tankar är så fula och hemska. Ångest. Jag skrämmer mig själv genom att tänka som jag gör ibland.. Ångest. Tänk om jag bara kunde radera tankarna.. Ångest.


Kommentarer
Postat av: malin

Åh jag är inte ensam. Jag har inte ens åkt förbi flygplatsen. Jag har bara sett skylten som visar vägen dit.

2010-01-17 @ 19:56:01
URL: http://gabson.blogg.se/
Postat av: malin

Då tycker jag att vi kan finna tid att umgås i veckan. Tiden går mycket fortare när man har något att göra :) Sen måste jag passa på nu innan den lill* har tänkt titta ut, tror man kommer hålla sig hemma någon vecka i början iaf.



Jag stortjöt några gånger i helgen (skyller på hormoner^^) Och när han skulle åka, men så fort han stängde dörren så tog jag mig samman. Man får sån onödig huvudvärk av att hålla på att lipa. Jag längtar också, det är viktigaste samtalet. Jag blir nervös varje gång han ska ner, orolig att det ska hända något. Vad vet jag inte riktigt men ändå. Det är så lång resa.



ÅÅÅH vadå fusk! Klart jag vill spela, fast jag är inte så grym så då hoppas jag att du har tålamod ;)

2010-01-17 @ 20:08:15
URL: http://gabson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0