Blöt katt

Det enda jag kunde tänka imorse var "snälla skjut mig". Varför? Jo, för jag hade redovisning för närmare 30 pers idag! Min och Anna's nervositet smittade nästan av sig på resten av gruppen, haha. Jag är sjukt glad att det var en gruppredovisning, på nå vänster känns det inte riktigt lika hemskt då.. även om jag anser att prata inför en större grupp människor är något av de hemskaste sakerna man kan göra.. Nåja, jag överlevde. Gick nästan bra också.
Jag kanske har mognat sen gymnasie- och högskoletiden?

Min vecka hittils:
Måndag: Tenta
Tisdag (eftermiddag): Bokläsning, om elevers läs- och skrivsvårigheter (300 sidor, ren fakta..)
Onsdag (heldag): Bokläsning, samma som tisdag. Utläst! + Träna på redovisningen.
Torsdag (LTU): Redovisning + åhörare på 4 andra redovisningar. 
                          Projektrapport komplettering och utvärdering skriven och inlämnat!


Vi duschade Alice igår, haha. Blöt katt är så himla gulligt. Vi började med att blöta upp henne, Memil höll och jag duschade. Jag vet inte riktigt hur hon lyckades, men hon tog sig loss ur hans grepp och därefter sprang hon upp hans axlar så att han var tvungen att luta sig framåt. Då gick hon några steg och ställde sig på hans rygg. Där vägrade hon sedan att röra på sig, jag var tvungen att lyfta ner henne och då nöp hon fast sig i mig istället. Himla bök för en liten dusch, men det gick mycket bättre än tidigare gånger.
Nu är hon ren, fin och otroligt mjuk, mitt lilla hjärta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0