Ärenden

Sitter just nu och väntar på att Memil ska ringa och säga att han kommer och hämtar mig. Han är för tillfället och käkar lunch med kollegorna, dom jävlarna får ju gratis käk! När dom är klara ska vi fara och hämta en bok hos Elina som jag ska tokläsa, måste ha läst ut den till torsdag.. Stress. Dessutom ska jag och älsklingen fara på banken och fixa en grej inför flytten. Flytten närmar sig sakta men säkert och jag längtar bara mer och mer för varje dag som går!

Annars då? Alice har börjat tycka om Memil, tog ju bara sisådär 2½ år, haha. Hon la sig och sov på hans mage häromdagen, vilket är stooora framsteg!

                                      Underbar
                                                                    Sötnöt.

Kommentarer
Postat av: malin

Nej jag vet det går undan nu :)

Får gärna gå liiite fortare ;)



Naaw söt alice, det var på tiden! :)



2010-01-12 @ 14:14:53
URL: http://gabson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0