14 + 1

Min överraskning till Memil var att jag hade gjort en tårta. Tror det är andra gången i hela mitt liv jag gör en tårta. Tanken var att han skulle få en "militärtårta", med grönt strössel, grön skrift och grön grädde, men mitt i allt virrvarr glömde jag bort karamellfärgen för att färga grädden och strössel fanns bara i grönt med rosa. Nåja, tårtan var god och blev en mindre succé iallafall! Vi firade älsklingen lite på lördag, skulle mysdricka med grabbarna och spela GH men det slutade i fest med utgång och galen efterfest. Han fick dessutom en 10-årig whiskey som han tyckte jätte mycket om, tack Johan för tipset!

I veckan har jag varit sjuk, är fortfarande inte bra, men mycket bättre iallafall. Jag var i Luleå i måndags och hämtade nå böcker, tog med mig Malin och vi drog en snabbis på stan där jag hittade en längre munkjacka i grått och svart, ville köpa leggins också men det fanns inte i min storlek så istället beställde jag dom via internet och igår morse kom paketet! 

                           Tårta   GH  Shopping

Det har varit så förbannat mycket i veckan, mestadels plugg, men även barnafödande, inte för min del utan för Malin och Johan! Grattis till er båda än en gång! Ska bli så skönt när Memil kommer hem ikväll. Fick ett urgulligt sms som avslutades med "Fredagsmys är på väg hem" för några timmar sen ♥

Helgen är planerad ordentligt. Full rulle tills på söndag då han åker för att vara borta i två veckor.. men när han kommer hem då är det dags att flytta! 14 dagar kvar tills vi hämtar nyckeln idag och ytterligare 1 dag innan vi flyttar möblerna! Tror ni jag längtar?! Haha, dum fråga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0