Vilket kap!

Fick ett roligt sms idag av hon som bor i vår blivande lägenhet. Hon frågade om vi var intresserade av att köpa hennes diskmaskin då det redan fanns en i lägenheten som hon flyttar till. Eftersom att priset var så underbart kunde vi inte låta bli! Så nu är man ägare till en diskmaskin, installerad och redo att använda när vi väl flyttar in på lördag! Och det är inte en liten bänkdiskmaskin heller utan en normalstor! Fan vilket kap!

Idag har jag pluggat heeeela dagen. Spelat in berättarrösten till min IKT-film och skrivit uppsats om kursplanen i svenska. Har lite finjustering och korrekturläsning kvar, men det borde gå rätt fort. Snart blir det iallafall en dusch och sen ska jag packa böcker inför morgondagen. Då är det mer eller mindre en heldag på LTU. 

                                                              3+1


Kommentarer
Postat av: livsstilar.se

Hej, ny blogg-tävling att vinna 6ooo kr hos nelly.com.

Besök gärna min blogg och delta <3<3<3<3

2010-02-11 @ 00:13:22
URL: http://livsstilar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0