Studier, tvätt och packa

Kom hem från LTU för inte så länge sen. Varit där både igår och idag. Sjukt mkt litteratur att hålla reda på, diskutera, analysera och komma ihåg just nu.. Allt är som ett enda virrvarr i min hjärna! Igår skickade jag in 1 uppsats och IKT-uppgiften, idag ska jag skicka in ytterligare en uppsats. Känner en otrolig stress, är så rädd att glömma bort något som har med studierna att göra..

Jag har bokat tvätt-tid mellan 17.00 - 21.00 idag för att hinna få allt rent innan flytten. ska dessutom börja flyttpacka idag. Imorrn hämtar jag ÄNTLIGEN nyckeln och på lördag flyttar vi möbler och spenderar första natten i lägenheten! Fan va jag längtar! Vet att det är mycket tjat om det, både här på bloggen och irl, men jag kan inte hjälpa det! Lycka på hög nivå!

                                   
                                    Imorgon kommer Memil hem också, ännu mer lycka!
                                      Har inte sett han på snart 2 veckor och det känns.
                                             Imorgon kväll ska jag krama om han.
                                                             Åhh, kärlek


                                                                   1+1


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Hejhej , fin blogg.

Allt bra ?

Kram

2010-02-11 @ 15:32:50
URL: http://nathaliezz.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jaaa vi är hemma.. Jo han åkte ner tidigare eftersom han skulle få ledigt när dom är i a-jaur men det tog dom tillbaka nu när han kom ner. så arg!!

Det går bra för oss:D vi saknar pappa johan dock. men imorrn kommer dom.

2010-02-11 @ 17:01:16
URL: http://gabson.blogg.seq

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0