Photo Story

Min älskling ringde just. Vi fick hela 1 minut och 49 sekunder idag.
Nåja, man ska väl uppskatta dom små sakerna här i livet?

Jag och Sofia har varit och hälsat på våran blivande praktikplats idag. Ditvägen gick hur bra som helst, trots att ingen av oss varit där tidigare! Det var värre när vi skulle hem, haha, men man lär sig av sina misstag!

Det har varit en lång och tung vecka för psyket. Jätte mycket plugg i form av litteraturläsning, diskussionsfrågor till diverseböcker, lite grupparbeten och så vidare.. När jag kom hem idag var jag helt död. Jag orkade inte sätta mig och skriva "den där uppsatsen", utan jag ska skriva den imorrn. Eftermiddan och kvällen har jag istället ägnat mig åt att arbeta i Photo Story, ett program där man kan göra "filmer av bilder". Har efter flera timmar fått ihop bilderna som jag vill ha med i min berättelse. Mutade Alice med gurka för att hon skulle agera modell, då det är hon som har huvudrollen. Haha, underbart! Jag har dessutom ritat egna bilder i Paint som jag använder i filmen och lagt in musiken som jag vill ha, där jag vill ha den. Nu är det bara berättarrösten som ska spelas in! 

                                        Här får ni ett smakprov från Alice posande idag. 
                                    
                                             Denna bild kom dock inte med i filmen, 
                                                   men nog fan är hon söt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0