Läsa, läsa, läsa..

Usch vilken tråkig dag jag har haft idag. Klockan ringde 9.15, tog direkt fram den första ungdomsromanen "Janne, min vän" och började läsa. Somnade med boken över ansiktet för att den var så jäkla tråkig efter 2 kapitel.. Vaknade igen strax före 12 och fortsatte läsa. Tog en kort lunch för att sedan fortsätta med boken. Kring 17.30 hade jag läst ut boken och började direkt läsa ungdomsroman nummer två "Vilda Gröna Ögon", tog en paus för att se Melodifestivalen, men orkade bara se bidragen inte vem som gick vidare eller inte för det var inga speciellt bra låtar med i år, den enda som var bra åkte ju ändå ut! Istället fortsatte jag att läsa.. Först nu ÄNTLIGEN har jag läst ut böckerna. Hann dock inte med uppsatsen idag, den som jag egentligen hade tänkt skulle vara klar innan middagen i fredags.. Det får bli morgondagens projekt!

Idag har jag inte fått prata nånting alls med älsklingen. Har jag sagt att jag hatar helgtjänst..?

Tänk.. Om exakt 7 dagar befinner jag mig i denna stund i nya lägenheten och har precis bäddat rent i sängen för att kunna spendera första natten som lulebo. Sweet.

                                     Lördagsmys all by myself..
                                    Till Melodifestivalen hade jag iallafall laddat upp med:
                                       en Loka (Jordgubb & Guava) och OLW stjärnor.


                                                                6+1


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0