IUP och LPP

Just nu sitter Alice och tar upp massa plats på skrivbordet, vilket gör det lite lätt svårt att skriva. Får väl skriva från snedden idag, haha.

På på det stora hela har dagen har gått jätte fort, stundvis lite segt. Vi har haft K-dag hela dagen, vilket i sig har varit rätt intressant. Vi har varit med lärare från olika skolor och diskuterat IUP och LPP, men jag måste erkänna att mot slutet kändes min hjärna som en skål med väldigt löst potatismos.. Blir en tidig kväll ikväll! Funderar på att ta täcket till soffan och titta på "Pojken i randig pyamas" som går på en av filmkanalerna. Mest troligt kommer jag att somna, men jag har inte hjärta att gå och lägga mig redan då jag vet hur underbart bra filmen är! Istället för fredagsmys blir det soffmys

Det kan hända att det blir en tripp till Piteå imorrn, får se hur det går under dagen med allt jag ska hinna med bara! Tvätta, betala räkningar, handla (glömde nämligen några saker med min potatismoshjärna idag), fixa lite i lägenheten, eventuellt systemet och lite annat smått och gott!


Vila i frid Nicklas..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0