Fredagsmys


                  Sovrum  Hall med tomma kartonger  Alice myser i trappen

Första
: Del av sovrummet
Mitten: Uppehall med tomma kartonger + lite kök
Tredje: Alice myser i trappen till nere hallen 

Lektionerna jag höll idag tycker jag gick rätt bra, var hur roligt som helst. Var så där lagom nervös med härliga fjärilar i magen till första lektionen! Dock lite kallt med utomhusmatte måste jag erkänna, strax över -20 ute plus att vi hade varit rastvakt 30 min före. Ska bli himla skönt med ett varm bad idag, för jag tror faktiskt att det blir att lägga sig i ett skumbad med en bok strax!

Ska hämta älsklingen på flygplatsen 1 timme senare än beräknat, då planet verkar vara försenat.. men men, skit samma, han kommer ju hem iallafall! Snart är det fredagsmys~


Kommentarer
Postat av: Elina

Såå roligt det ska bli att få komma och hälsa på. Hoppas du har det bra! :)

2010-02-22 @ 17:51:29
URL: http://elinaslife.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0