Bok + bad

Det är ju inte sant, vadå upp till 2500kr?!

Har precis tagit mig ur badet. Satte i kokhett vatten och massa skum, la mig med en bok och bara njöt. Vädret ute är inte härligt, det är så kallt att jag har värk i kroppen, speciellt händerna och fötterna! Det är fan inte roligt längre, nu vill jag ha sommar! Eller.. iallafall några grader varmare. Det har varit runt -30 inatt, vilket innebar att bilen INTE ville starta imorse. Som tur var kom en snäll farbror och startade igång bilen åt mig.. men ändå. Sommar tack!

Praktiken går bra, det är hur kul som helst ifall någon var intresserad! Jag och Sofia håller på att göra en film med hjälp av barnens teckningar och skrivande! Jag tror att barnen tycker det ska bli jätte kul att se slutresultatet!

Annars då? Det är mycket som ska hinnas med. Plugg, fixa lägenhet, försöka vara social med vänner, betala räkningar, handla och ungefär 1000 saker till.. Memil har helgtjäst uppe i Arvidsjaur (läs: Auswitchjaur).. Mest troligt kommer han inte kunna ha med telefonen, vilket i sin tur innebär att vi inte kommer få prata på ungefär 5 dagar. Inte okej! Men men.. det är väl bara gilla läget..?

Jag kan ju meddela att Alice har hittat sin nya favoritplats i lägenheten. Hon älskar att krypa in i garderoben (som förövrigt inte går att stänga) och sova på våra rena handdukar. Jippie, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0