7+1

Äntligen fredag. Ikväll kommer många att ha fredagsmys med nära och kära. Själv är man gräsänka i helgen, vilket känns mindre kul.. Något som däremot känns roligare är att detta är sista helgen i den här lägenheten! Eller, typ sista helgen. Om exakt 7 dagar hämtar jag nyckeln till vår nya lägenhet, men vi flyttar inte möbler förens nästa lördag. Så man kan väl säga att det är näst sista fredagen här.

J
ag längtar så otroligt mycket efter att Memil ska komma hem.. I vanliga fall skulle han vara hemma om drygt 8 timmar.. men inte idag.. Istället är det 1 vecka kvar.. Usch va jag inte tycker om helgtjänster, man kan nog säga att jag hatar dom!

Min helg kommer att spenderas med plugg, har massa böcker att läsa, tur i oturen är väl att det är bilder-, kapitelböcker och skönlitteratur. Uppsatsen om barns språkutveckling tänkte jag försöka göra bort innan middag idag, den känns mindre party måste jag erkänna.

Btw så Sofia fyller år idag. Grattis än en gång vännen!

7+1!


Kommentarer
Postat av: ida

Åh jag förstår att du längtar!!!! :) Då måste ni ha inflyttningsfest så man får hälsa på :) kram

2010-02-06 @ 00:43:55
URL: http://trollo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0