0 + 1 = Nyckel!

                                                                 0+1!

Idag var jag och hämtade nyckeln och tittade på lägenheten för första gången. Mest spännande tyckte jag att köket var, eftersom att köksluckorna var gråa! Har fotat alla rum i lägenheten bara för att kunna ha "före-, under- och efterbilder" till sen. Är det bara jag som tycker att det är kul att ha kvar som minne tills man blir äldre? Tänk att kunna visa med bilder hur och var man bodde! Vi har tur som lever i dessa tider där det finns mycket teknik att använda sig av. Jag tycker inte att bilden gör köket eller den gråa färgen rättvisa, enligt mina ögon ser det mycket bättre ut irl! Åhh längtar som satan till imorrn då vi får spendera första natten där. Ville verkligen inte sätta mig i bilen och köra därifrån idag! Känns dock skönt att jag varit och storhandlat. Kylen och frysen är full och skafferiet är påfyllt!

Nu ska jag hoppa in i duschen så jag luktar gott när Memil kommer hem! Ikväll blir det fredagsmys för två

                                      
                                                             En del av köket


Kommentarer
Postat av: Anonym

2010-02-13 @ 08:43:29
Postat av: Anonym

Det såg grymt snyggt ut med gråa luckor! Att man inte tänker på att det finns andra alternativ än vitt. Den där färgen måste jag kika närmre på, nu blev jag inspirerad! :)

fotar också massor, så kul att se hur det varit.

Hoppas flyttningen går bra idag.

Kram

2010-02-13 @ 08:47:39
Postat av: Jennie

Hejsan!



Vill du fräscha upp din blogg och få den mer personligare? Hör av dej till mej :)

Hoppas allt är bra med dej!

Menar absolut inget illa med min kommentar, men ibland kan det vara roligare med en personligare bloggdesign!

Kram

2010-02-15 @ 10:22:34
URL: http://jennsiii.blogg.se/
Postat av: Elina

Det lät sjukt roligt, att kunna ha före, under och efterbilder!

Hör av dig när du har tid! Kram Elina

2010-02-16 @ 08:43:42
URL: http://elinaslife.blogspot.com
Postat av: Em

Kul att du anonyma gillade de gråa luckorna! Själv är jag helt förälskad i dom, det är lite ovanligt och inte så många som har det så det känns lite kul :)



Elina, jag ska lägga upp lite bilder så småningom :) Alltid kul att ha kvar som minne!

2010-02-18 @ 18:27:30
URL: http://fahlle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0