Världen är liten

                                        
                                                När jag kommer hem ska jag lägga mig
                                          och mysa med Alice framför tvn heeeela kvällen!


D
et är inte alltför många timmar kvar tills jag slutar. Eftersom det inte blev nå extrajobb ikväll så känns det som att jag har en relativt kort dag, "bara" 8 timmar! Något som känns mindre kul är att det har börjat sticka i halsen igen.. Jag biter ihop så länge det går och hoppas att jag kan stå ut den här veckan, vila upp mig i helgen för att sedan ta mig igenom nästa vecka som också är min sista!

Igår visade det sig än en gång hur liten världen kan vara. Jag skjutsade hem min kollega efter jobbet igår för att han skulle slippa gå. När jag börjar ana vart han bor berättar jag om en kompis som också bor därikring, han frågar vad hon heter och jag svarar. Då visar det sig att min kompis också är en kompis till hans flickvän. Och det stannar inte där! Följdfrågan blev så klart hur jag känner henne, så jag svarar att min killes kusin har varit tillsammans med henne. Då säger killen: men den kusinen är ju bror till min flickvän! Haha hängde ni med? Snacka om att världen är liten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0