Hur ska det gå..?

                                                   :*

T
immarna går så sakta nu sista timmarna på jobbet, mest troligt för att jag vet att det är fredag vilket innebär att jag är ledig 2 dagar PLUS att Memil kommer hem ikväll! Såg att 3'an kör Sagan om Ringen-maraton i helgen, så vi kommer nog mysa ner oss i soffan och se så länge vi orkar ikväll.

Mina stora planer för morgondagen kanske måste skjutas upp till söndag, eftersom att vi är bjudna till Memils mormor på lunch imorrn. Hon har fyllt år så vi ska dit och fira henne, hela 85 år har hon blivit!

Igår efter jobbet for jag och solade. Jag frös så mycket att det brände om händerna när jag låg där, men oj så skönt det var att få upp värmen! När jag kom hem blev det en snabbdusch, vänder mig om och ser ett kryp på väggen, slänger på mig morgonrocken för att gå och hämta en tidning och slår ihjäl den. Nu ligger insekten under en blöt tidning i badkaret och väntar på Memil, haha. Dessutom har jag en spindel i hallen som väntar på att bli bortplockad plus att jag inte tagit in posten i veckan för alla spindlar som bor i vår postlåda! USCH!
Hur ska det gå för mig med alla kryp om Memil åker till Afganistan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0