Ugglorna


                             

Alice var väldigt skeptisk till Ugglorna som jag packade upp och ställde på vardagsrumsbordet i lördags. Men oj vilket fin sken det blev på dom när jag satte i värmdeljus och tände! Jag är supernöjd! Det är nog det enda positiva med hösten, att det blir lite mörkare så att man kan börja tända ljus i hela lägenheten.

Jag har gått och blivit sjuk igen.. har precis tagit mig en dusch för att få upp värmen. Det nästan ekar tomt i kylen just nu, tur i oturen då det är löning idag, så jag måste ta mig i kragen och dra mig till affären. Tyvärr måste man ju åka och handla trots att man är sjuk..


Kommentarer
Postat av: Jeanethe

Hej



Du har otur när de gäller sjukdom... hoppas att du blir fort denna sväng! Uggloran var super fina, vart har du köpt dom?



Ha de bra!

2010-08-25 @ 09:26:50
Postat av: Em

Hej,

jo bara hoppas på bättre tider helt enkelt!



Ugglorna är från Lagerhaus

2010-08-25 @ 09:47:00
URL: http://fahlle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0