Stora planer!

Det har varit ett jäkla strul med byte av plats här på jobbet i veckan alltså! Beror förmodligen på att det är så pass många som börjar komma tillbaka från semester. Den här dagen är iaf "snart" slut och sen är det bara 1 dag kvar på den här veckan! Tänk att det är fredag redan, veckan har gått fort och det uppskattas

                                    

Jag har stora planer för mig och Memil på lördag. Det blir att gå och shoppa, känner verkligen att jag behöver skaffa lite nya kläder. Preliminärt verkar det som att våra lektioner på LTU startar 7 sept och jag måste erkänna att det känns som att börja högstadiet eller grundskolan igen. Man vill komma dit i nya fräscha kläder och inte bara ha samma gamla trasor som förra året, haha. Så nu har jag bestämt mig för att slita upp Memil på lördag och dra på stan! Han vet dock inte om mina stora planer ännu, hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0