Snopp-sockerkaka med daim-oboy, någon?

                                                Slagna hjältar :*
                                                          Slagna hjältar

Så var ännu en helg över. Nu börjar det dra ihop sig, vi närmar oss slutet men samtidigt början på något nytt. Det är mer eller mindre 4 månader kvar av Memils utbildning. Det är drygt 4-5 veckor tills vi får besked om Afganistan. Det skrämmer mig att han kanske far på utlandstjänst "snart". Jag är rädd för hur jag ska reagera när vi får beskedet. Kommer jag bli lättad om det är ett nej eller bryta ihop av rädsla om det är ett ja? Kanske blir jag lättad av ett ja, får då vet vi iaf om han åker eller inte. Så många tankar och funderingar..

Jag mår verkligen piss av min pencillinkur.. Min mage bara skriker efter något, jag vet inte vad. Har försökt ge den mat, men den är inte så intresserad som jag vill att den ska vara. Jag mår illa. Jag är trött. Jag får ont i magen. Det vore väl ändå f*n om den här kuren inte funkar! Älsklingen for och köpte hälsofil med goda bakterier åt mig i helgen, jag hoppas på att de ger resultat snart.

                                                  
                                                               Före    -    Efter
Btw så bakade jag i helgen, min trötthet kommer i vågor och jag hade en topp där jag var lite piggare. Jag bakade snopp-sockerkaka med daim-oboy! Kolla vilken vacker skapelse, haha. Trots att toppen blev lite bränd (läs: svart) och att det rann ut lite smet ur kulorna så blev den god efter att toppen skurits bort. Mums~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0