Skadad

Igår läste jag ut sista boken i shopoholic-serien. Riktigt bra, svår att lägga ifrån sig. Älskar den serien! Men sen blev jag ganska snabbt uttråkad. Det går ju rätt mycket skit på tv på dagarna, men allt är mer eller mindre repriser (iallafall för en tv-nörd som mig) så jag bestämde mig att börja på en ny bok och guess what?! Jag har läst ut den för några timmar sen, strax över 300 sidor är redan avklarade! Det är klart den mest intressanta bok jag läst i sommar. Den är fängslande, hjärtskärande,  faschinerande, tänkvärd, hemsk, medryckande och en massa andra saker.. Jag kunde verkligen inte lägga bort boken!
Alla borde läsa den tycker jag.

                                                
                                                    Cathy Glass - Skadad
.
                                                      (Bild lånad av google)

Nu är bara frågan.. Vad ska jag hitta på nu då? Har en fantastisk huvudvärk och är trött som bara den. Ska antingen 1. gräva fram en film och ta en powernap eller 2. påbörja nästa bok och ta en powernap.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0