Kramen med stort K

Efter många om och men följde jag med på en ”dejt”. Efter jobbet körde vi hem till mamma och jag lämnade min bil, hoppade in i hans och åkte mot en ny stad. Bilfärden gick snabbt och smidigt, ingen pinsam tystnad, vilket var en stor lättnad för min del. Väl framme parkerade vi och gick sedan upp till han. Jag tyckte det var jätte spännande att se hur den här människan bodde och efter en snabb rundvandring hamnade vi i hallen igen, mitt emellan kök/vardagsrum och sovrummet. Vi tittade varandra i ögonen. Sen sa han lite flirtigt dom magiska orden: ”Får jag ingen kram..?”. Min första tanke var: ”Okej nu gäller det”.

                                 

F
ör mig är kramen jätte viktigt i ett förhållande. Kan man inte ge en go, mjuk och varm kram så är det kört. Vi la armarna om varandra. Wow! Det är nog den goaste kramen jag någonsin fått. När våra kroppar möttes, när vi var i varandras famn då visste jag.. Känslan kan bäst beskrivas som när man lägger pussel och man hittar den rätta biten, den biten som får resten av pusslet att bara falla på plats. Med andra ord, det var den perfekta kramen.
Kramen med stort K.

                             


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0