En mamma-kram..

                                   Vila i frid älskade mormor.. Du är saknad.

Förra veckan var jag äntligen förbi mormors grav. Jag, mamma och Bastian var där och lämnade två rosor, tände ett ljus och jag satte dit en fjäril som jag köpte. På väg tillbaka till bilen kunde jag inte hålla tillbaka tårarna längre. Jag fick till och med mamma att fälla några tårar. Jag är glad att hon var med, jag fick en sån där kram som bara mammor kan ge. En kram som gör att man får känslan av att det kommer bli bättre, att allt kommer ordna sig.

Memil åkte tillbaka till Kvarn i söndags, det har tagit några nätter men nu har jag vant mig att sova själv igen. Jag är fortfarande sjuk, jobbade igår och halsen blev betydligt sämre så idag har jag fått en pencillinkur som jag ska ta i 10 dagar. Tycker svärmor sa det så bra, "du äter pencillin som godis, typ". Någon gång måste de gå över va..? Usch va less jag är på det här alltså..

Något som gör mig lite glad är att jag äntligen fått tag i sista boken i shoppoholic-serien! Nu har jag alla och det är lycka. För tillfället håller jag på att frysa ihjäl så jag tänkte lägga mig i ett varmt skumbad och påbörja sista boken. Tidigare idag läste jag ut Pamela Anderson - Star, den blev rätt erotisk på slutet. Kanske inte världens bästa bok, men ändå rätt skön sommarläsning.

                               

Va tycker ni om matplatsen btw? Jag har bytt gardiner och duk eftersom att det blev så mörkt därinne, kände att det var på tiden att jag fick lite sommarkänsla i köket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0