Dubbelliv

I lördags var jag och älsklingen på Nolia. Jag köpte en scarf/halsduk, likadan som jag har sen tidigare men annan färg. Huuur skön som helst, längtar nästan lite till hösten så jag kan börja använda den för just nu är det på tok för varmt!

Jag klev upp med Memil 04.10 imorse, lyckades somna om ca 30 min innan min egen klocka ringde efter att han åkt iväg med taxin mot flygplatsen.. Jag älskar att han är hemma till måndagsmorgon, istället för att åka redan söndag eftermiddag. Det gör STOR skillnad! Men när jag själv ska upp och jobba är det ingen höjdare, just pga att jag har så svårt att somna om..

Idag är dessutom första dagen på jobbet sedan sjukskrivningen, än så länge får det bra förutom lite teknikstrul med dator. Fast jag är glad så länge det är datorn och inte halsen som krånglar! Extra jobbet börjar ikväll också, så jag lever lite dubbelliv för tillfället känns det som, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0