Back to work~

Börjar bli dags för sista rycket här på jobbet, slutar 17.00 idag och sen är det bara knalla iväg till Röda Faran för att brumma iväg till nästa jobb! Trots att det bara är tisdag idag måste jag erkänna att jag längtar nå ofantligt till helgen, ska bli så skönt att få sovmorgon på lördag, mysa med Memil och göra ingenting.

Har egentligen inget speciellt roligt att dela med mig, mest troligt blir det samma arbetsschema även imorgon. Älskar mitt extra-kvälls-jobb, så jäkla roligt, tiden bara flyger förbi! Nåja, nu börjar rasten närma sig sitt slut så back to work~

                                            
                                                            Mys-bus i solen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0