Hångla

ÄNTLIGEN! Jag har läst ut Harry Potter! Fan va skönt att ha gjort bort den boken, allvarligt talat tror jag att ingen är gladare än jag för det! Måste erkänna att den inte var fullt så dålig som jag trodde, men jag kan samtidigt inte säga att jag tycker den är bra. Efter att ha läst den kan jag förstå att barn/ungdomar är faschinerade av Harry Potter-serien och det är något jag skulle kunna rekomendera till elever när jag väl är färdig lärare. MEN dock tänker jag själv inte läsa fortsättningen, det här var förhoppningsvis första och sista gången jag läser Harry Potter!

Jag har varit på LTU i stort sett hela dagen idag, först lektioner där vi hade "vampyrexperter" som delade med sig av deras kunskap om Twilight-fenomenet. Därefter satt jag med grupparbete, mitt under grupparbetet fick jag ett samtal med något som kan bli goda nyheter! När jag kom hem öppnade jag posten och fick goda nyheter!
Dessutom kommer Memil hem ikväll, den här dagen kan nog inte bli bättre?!

                      
                             

                      

Jag berättade om att jag hade köpt hångel-tuggummin tidigare i veckan. så här står det på förpackningens framsida: "Hångla - Minttuggummit som gör dig oemotståndlig". På baksidan står det: "Detta tuggummi ger dig en magisk attraktionsförmåga som gör dig helt oemotståndlig för alla dina hångel. Innehåller superhemliga ämnen som håller din andedräkt fräsch och gör dig till det "perfekta" hånglet". Men inte fan blev jag oemotståndlig ock fick nå hångel..? Får väl testa ett tuggummi precis innan Memil kommer hem ikväll, haha?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0