Trött, så trött..

Min Memil skulle komma hem imorrn. Tror ni att det blev så? Nope! Istället kommer han hem lördagmorgon för att åka söndageftermiddag.. kanske borde påpeka att han inte varit hemma på 2 veckor dessutom. MORR! Förbannade vulkan-helvetes-jävla-skithög!

Idag har jag pluggat, låg och läste till 01.30 inatt och sen började jag om att plugga direkt jag vaknade. Tog en snabbdusch och for till Sofia för att analysera ännu mera film, förhoppningsvis den sista filmanalysen för den här kursen.. Imorrn blir att fortsätta plugga, funderar på att dra till bibblo för att få tag i diverse böcker som jag inte har ännu, får se om det går att ställa sig i kö på de böcker som inte finns inne eller så.

                                  Plugg..

N
åja, det ordnar sig. Just nu är det bara för mycket, plugga, städa, laga mat,  plugga, sova, tvätta, plugga, handla, betala räkningar och ännu mera plugg.. Utöver detta verkar det som att jag håller på att åka på en förkylning, har tryck i mig panodil för att lindra huvudvärken som jag har och febern som jag känner börjar smyga sig på.. Jag är trött, så trött..


Kommentarer
Postat av: Ana

Hej!



Kikade in här och såg att du också läser till lärare, kul :) För vilken årskurs och vilka ämnen?

2010-04-23 @ 13:18:38
URL: http://anaaana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0