Payback~

Idag har jag och Sofia analyserat barnkanaler och varit på bibban och lånat "Mamma Mu och Kråkan" som vi ska se imorrn efter lektionerna. Jag har dessutom läst några kapitel i diverse stundentlitteratur, snart dags att fortsätta.. Less? Svar ja.

Hela min helg har bestått av plugg, tur i oturen att Memil inte kom hem antar jag. Just nu saknar jag han så förskräckligt mycket.. Natten har varit jätte tung, inte för att Memil inte varit hemma utan för att jag har en katt som lever jävel om nätterna! Hon sover så fint nu, men vad händer när jag ska lägga mig ikväll..? Kanske bäst att jag väcker henne, moahaha! Payback~

                        Mammas hjärta



Uppförsbacke. Uppförsbacke. Uppförsbacke.. När kommer nerförsbacken då?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0