Mycket pluggande nu..

Vilken dag. Har varit på LTU och haft lektioner hela dagen, dvs från 8.15 - 16.15. Nu har jag äntligen kommit hem, fått lite mat i magen och tänkte lägga mig och koppla av i ett varmt bad. Fast å andra sidan vet jag inte hur "avkopplande" det kommer bli, tänker ju trots allt fortsätta dagens pluggande fast i badkaret. Boken jag ska börja med nu är "God natt mister Tom", känner mig inte speciellt taggad men jag hoppas att jag blir positivt överraskad.

Svärmor kom hit igår på en kopp kaffe och en macka. Vi surrade och tittade på tv innan det var dags för henne att bege sig hem till andra sidan stan och jag fastnade i telefon innan jag fortsatte plugga. Mycket pluggande nu, äckligt mycket litteratur till varje lektion.

Nåja, nu ska jag bara deklarera och sen hoppa i badet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0