Missförstå mig rätt

Jag är nästan 1 vecka försenad med mina påskbilder.. Nåja, bättre sent än aldrig! På påsk drog vi till Gunnarsbyn och körde skoter, jag fick till och med köra skoter! Det var nog första gången sen jag var runt 5 år, fan va kul det var alltså! Vi grillade, åkte bräda (inte vanlig snowboard, utan nå annat som jag inte minns vad de heter), körde skoter och hade allmänt mys. Elina fick lära sig att det inte är lättast att backa upp för en backe med skotern, tur att det finns storebröder som kan hjälpa till, haha! Bamse var noga med att se till att han fick åka med på skotern han också! Eftersom det var så underbart fint väder fick vi lite problem med de nästintill icke-existerande skoterlederna på hemvägen, men det gick bra ändå.

                                        Påsk - Skoter

                                        Påsk - Bamse kör skoter

                                        Melina & Memil

På lördag for vi på middag hos svärmor, vi fick en variant av laxlåda med grönsallad som var hur god som helst. Jag och Memil hade med oss GH, så vi sjöng, spelade och drack innan vi efter klagomål från grannen bestämde oss för att gå och sova.

                                        Memil, Maggan och Moi  


I
veckan har jag pluggat som en galning känns det som. Jag och Sofia har analyserat 3 filmer, Hannah Montana, Twilight och Pans Labyrint, jag har läst massa kurslitteratur och en hel del skönhetslitteratur och jag har dessutom redovisat första eximinationsuppgiften på den här kursen! Nu ska jag strax lägga mig på soffan och läsa Skattkammarön.. 
                                   
Efter att jag och Sofia sett Pans Labyrint idag for vi och gjorde lite ärenden och handlade en hel del onyttigheter inför helgen. Ikväll är det fredagsmys för Memil kommer hem ♥ När han for i måndags efter att ha varit hemma 1 vecka insåg jag hur stor och tom lägenheten blir när man är ensam. Jag har väl alltid varit en som gillar att vara ensam, få den där stunden med mig själv som jag tror att alla behöver.. men jag måste erkänna att på senare tid så uppskattar jag sällskap mer än någonsin, det är fortfarande skönt att vara ensam en timme eller två, missförstå mig rätt, men det är så himla trevligt att ha någon att dela vardagen med! 

                                  Love you
                                       Vi förraförra helgen hos David och Sylvia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0