Fyrkantiga ögon?

Då var det fredag. Idag har jag läst ut ytterligare en bok och dessutom varit på bibblo med Sofia och lånat 3 nya.. Man varnar barn för att inte se på tv för länge då dom "kan få fyrkantiga ögon", kanske borde man varna mig för att läsa för mycket av samma orsak?

Låg och läste i lite över 1 timme i badkaret idag. Försökte bränna bort mina baciller från den här förkylningen. Återstår att se om jag lyckades eller inte, hursomhelst var det grymt skönt. Avkopplande.

Min älskling bör sitta på tåget nu, jag kommer att bli väckt av en prins imorrn. Det är saknad på hög nivå idag. Jag längtar efter att få en sån där go Memil-kram, en sån som bara han kan ge. Det pirrar ända ner i tårna när jag tänker på att imorrn vid den här tiden sitter vi och myser i soffan framför en film. Du och jag Memil, du och jag ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0