Betongkeps

Ensam hemma igen. Skjutsade Memil till tåget för några timmar sen. Tråkigt. Jag tog ett bad på cirka 1 timma och 30 min idag efter att jag hade skjutsat han, grymt skönt. Låg och läste (dvs: pluggade) i badkaret, filosoferade och höll på somna.

Betongkepsen sitter på idag. Vaknade och trodde att jag hade klarat mig, men efter några timmar på fötterna visade det sig att jag hade helt fel! Hursomhelst var det jätte trevligt igår och jag tackar alla som kom hit och gjorde våran kväll något lite extra!

                                      Sötnöt
                        Ska väcka Alice ge henne p-piller så hon forsätter att hålla sig snäll och go!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0