Belöning

Igår skjutsade jag Memil till flygplatsen, lika tråkigt som alltid. Jag hatar verkligen söndagar! Nåja, det är ungefär "bara" 7-8 månader kvar innan han är färdig och börjar vara hemma så vi äntligen får våran vardag tillsammans.

När jag kom hem läste jag ut Skattkammarön, har verkligen fått motivera mig själv med den där boken. "Ett kapitel till så får du ett glas Cola", "ett kapitel till så får du gå och ta en varm och skön dusch", "ett kapitel till så får du äta middag", "ett kapitel till så får du se på tv en stund", ni förstår jargonen.. Behöver jag skriva svart på vitt att jag tyckte boken var tråkig? Den är så långt ifrån min typ av bok att det går inte att komma längre tror jag. Ingen är gladare än jag att boken faktiskt hade ett slut, även om det ibland verkade som att sidorna aldrig ville bli färre.. 


                                              Myys
                                                     När jag äntligen läst ut boken belönade
                                                 jag mig med film i soffan och mys med Alice.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0