Bästa känslan på länge

                                          Gammal bild~
                                                             Gammal bild på oss ♥

Memil väckte mig imorse. Bästa känslan på länge att vakna upp och se han sitta där på sängkanten! Vi råkade somnade om några timmar, mys. Vi har varit och handlat och även ätit en lite senare lunch vid vårt lilla matbord. Mysigt att bara sitta och prata om allt och inget. Åhh, fan va jag har saknat han! Imorrn åker han igen, men ska ta vara på de få timmar vi faktiskt får tillsammans nu!

Vi ska snart dra iväg till svärmor och hjälpa henne med lite grejer och därefter blir det hem igen och göra sig iordning, verkar som att vi får lite besök ikväll. GH och lite alkohol står på kvällens planering. Vi var in på affärn och köpte ytterligare en GH-skiva idag, variation är alltid trevligt!

Nåja, nu ska jag gå och skrämma slag på Memil då han står i duschen, moahaha!


Kommentarer
Postat av: Ana

sv: jag läser inriktingen svenska-matematik, men just nu läser jag specialpedagogik och har en termin kvar :) Du har bara svenska som intriktning och läser 60hp svenska, eller?

2010-04-24 @ 18:43:38
URL: http://anaaana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0