Would you catch me?

                                   This is over my head, but underneath my feet..
                                  Would you catch me if I fall out of what I fell in?
                              Dont be surprised if I collapse down at your feet again..


                                           ~


Jag hade lovat mig själv att det skulle gå den här gången. Jag hade intalat mig själv att det inte skulle kännas likadant, men det är precis likadant. Samma känsla, samma oro. Jag hade lovat mig själv att vara stark. Jag hade intalat mig själv att jag kunde bita ihop, att jag inte skulle tveka på mig själv. Alltid får man höra vad man gör fel, aldrig vad man gör rätt. Det jag försöker tänka är - hur kan någon annan än jag veta vad som är rätt för mig? Men det är inte alltid så lätt. Va fan har jag gett mig in på egentligen?
Kanske har alla andra trots allt rätt och jag har fel? Varför måste jag tveka..?


Kommentarer
Postat av: malin

Men hörru hur är det med dig? När ska du komma och hälsa på mig och Molly?:)

2009-09-29 @ 22:38:35
URL: http://gabson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0