Värdegrund, Motorolja och PowerPoint

Då var det dags att fara till skolan igen. Idag har vi två föreläsningar från 8.15 - 11.45, sen ska jag möta upp tjejerna ur min basgrupp för att gå igenom svaren på frågorna till PowerPoint presentationen och få lite feedback. När jag kommer hem blir det lite käk och sen ska jag börja göra PowerPoint presentationen, få se om jag kommer ihåg nånting om hur man använde sig av det!

Är trött som en gnu idag, har inte sovit alltför många timmar.. Jag som skulle göra tidig kväll igår.. Jo tjena mittbena.. Fastnade i boken "Värdegrunden - Finns den?" och sen kom Jenny och Fredrik och hjälpte mig fylla på motorolja i bilen. Gjorde klart anteckningarna för idag och packade sen skolväskan..

Gårdagen skulle egentligen gå åt till att plugga / läsa under dagen, men det blev lite ändrade planer då jag blev väckt av hantverkaren som kom och la kakel inne på toan. Då bestämde jag mig för att köra till Piteå för att byta bärbara och justera glasögonen, var dessutom smakråd åt mamma hur hon skulle göra med nysoffan. Så hela dagen gick som åt till det istället, och då fick jag stå mitt kast och plugga på kvällen..

Allt handlar om prioriteringar?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0