Tvättstugekrångel..

Den här dagen hade ju inte kunnat börja sämre. Vaknade typ 15 min före klockan skulle ringa. Klev upp och kollade till gården i FarmVille, loggade ut och gick ner till tvättstugan. Kom upp i lägenheten igen och började söka efter skolplaner men hittade bara en lokal arbetsplan. Jag har dock sparat vad jag tror och hoppas är 3 skolplaner, ska skriva ut dom imorrn på skolan får vi väl se om det är rätt eller inte. Gick ner till tvättstugan igen och stoppade in i torktumlaren/torkskåpet och in med 2 maskiner till. Kommer tillbaka till lägenheten och käkar lite mat och försöker vakna till liv.

När det sedan är dags att gå ner till tvättstugan igen så får jag endast upp en av luckorna.. den andra har fastnat.
Nej det här är ingen "vanlig" tvättmaskin som man kan öppna den där lilla luckan längst ner i hörnet, utan det här är nån jävla specialare så enda alternativet jag hade var att starta om den och köra ett varv till! MORR! Nu väntar jag med spänning på om luckan ska gå upp eller inte när jag går ner om några minuter. Jag hade tänkt hinna fara och göra bort handlingen medans allting torkade, men så blev icke fallet!
Håll tummarna på en bättre dag nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0