*Pekar på dig*

Jag har lärt mig att man inte ska blogga då man är onykter. Ändå sitter jag är ikväll/idag? Kom hem från Tuppen (?) för en liten stund sen. Haft min saknade Pitebo hos mig en snabbis idag, käkat middag hos Elina, förfestat hos Elina, dansat på krogen, varit på Tuppen (?) och grillat korv, nu är jag hemma. Trött och mer än lite full.

Jag förstår mig inte på dig, inte dig heller för den delen.. Tycker inte om den här situationen vi har hamnat i, men jag kan inte göra så mkt mer än vad jag redan gjort. Du/ni existerar inte på min karta för tillfället.

Memil saknar jag så otroligt mycket , ännu mer efter alla kyssar och allt hångel som skett under kvällens gång. 1 vecka kvar. Hoppas verkligen att den här veckan ska gå fort oc att den känns bättre än vad den nuvarande veckan har gjort/gör för tillfället. Tycker dock att jag har skött den ganska bra, inga tårar sen han for..

Nu är det soffan och godnatt som gäller.

P.S Jag älskar Alice och det är nå fel på dig, ja det är dig jag menar!
*Pekar på just dig din fula fan!*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0