Ordbajsandet tog slut..

Den här dagen har varit så otroligt seg. Min kropp ville nästan aldrig vakna till liv och hjärnan ville verkligen inte sätta igång med pluggandet. Efter många om och men bet jag ihop, tog mig i kragen och satte igång med pluggandet iallafall! *Klappar migsjälv på axeln* Hälften av eftertankarna om läsloggen är skrivna, sen fick jag skrivkramp. Ordbajsandet tog slut.. Imorgon ska jag försöka avsluta den förbannade uppgiften!

Resten av dagen har gått åt till att tömma byrån. Äntligen har jag någonstans att lägga en del av mina kläder istället för att ha dom i IKEA-påsar! Jag och Alice har kramats. Jag sminkade mig, tog mig ur pyamas/mjukiskläder och in i nå mer civiliserat, kändes helt underbart skönt faktist. Av en slump kom Elina förbi och jag hakade på på hennes kvällspromenad. När vi ändå var ute passade vi på att svänga in på solariumet i hopp om att sommarens bränna ska fortsätta existera några extra dagar.

                                  Moi
                             Så här såg jag ut minuterna innan vi gick på vår promenad.
                                                    Älskar min nya mössa!


Kommentarer
Postat av: nina

Schnögg är du! :)

2009-09-18 @ 17:55:42
URL: http://niiinaapiiinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0