Nostalgi..

Sitter och lyssnar på musik, spelar FarmVille (ja, jag är fast..!) och då kommer massa gamla låtar: Hailie's Song, Only When I Sleep, Rullar Fram, Starkare, Hanging By A Moment, Empty Apartment och låten med allra mest minnen i.. Blue - All Rise. Nostalgi.

Tänkte att när jag ändå sitter här och lallar på skulle jag kunna slänga upp lite bilder som jag har tänkt lägga upp i olika inlägg under veckan men inte gjort av diverse anledningar.. Som vanligt finns en liten förklaring om ni håller muspekaren över bilden.

GlowParty förra helgen
Jag och Elina  Hela gänget, Pär, Andreas, Elina och Jag innan utgång
Armbanden i ljuset  Armbanden i mörkret

Blandat från veckan som varit
Jag och Memil for och hämtade   Alice hoppar ut ur väskan 
Alice håller koll på gården i FarmVille ;P  En del av min shopping. Köpte denna munkjacka, en mössa, ett armband med 3 nya berlocker, lösögonfransar osv


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0