MIN Bärbara :)

Då var dagen över. Hantverkaren har varit här idag igen! Verkar faktiskt som att han kommer tillbaka imorrn eller i övermorrn för att installera toan! Om ni aldrig har varit utan toa/dusch i lägenheten förstår ni inte hur underbart skönt det ska bli att få tillbaka det! "Vadådå, ni har ju toa/dusch utanför lägenheten, det är väl inget speciellt?". Så tänker nog många, men testa vara utan ska ni få se. Då kan ni yttra er!

Var på skolan idag. Hade 2 föreläsningar, eller.. 1½ skulle jag säga och den sista halvan av lektionen fick vi testa på vetenskapliga observationer. Lite intressant, men lite tråkigt. Bra att kunna inför framtida arbeten antar jag. Imorrn ska jag vara hemma. Egentligen är det två föreläsningar om studieteknik, men jag anser att jag vet hur jag ska plugga och förbereda mig för bästa resultat. Ska vara kvar i lägenheten, läsa Värdegrund's boken och spela Grandma's Paradise! Så jävla roligt spel, följde med bärbara. PowerPoint presentationen är klar. Sååå skönt!

                                       MIN Bärbara :)  MIN Bärbara :)
                                    Älskar designen på min bärbara, såå snygg :D

Snart är det dags att gå och sova. Alice ligger redan och myser på täcket. Söt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0