Memil

Inom närmaste halvtimmen bör älsklingen kliva in genom dörren! Jag vankar fram och tillbaka som en annan Duracell-kanin med extra batteri på ryggen.. Två veckor sen sist! Äntligen har Dagen D kommit! Dagen då Memil kommer hem! Blir nog inte så mkt uppdatering i helgen, för jag ska verkligen njuta av sällskapet!

Imorrn blir det iallafall en tripp till Piteå, ska göra massa ärenden på stan, tex köpa en skrivare-scanner-kopiator, eventuellt en extern hårddisk, en plattång, förhoppningsvis kläder och skor och kanske använda upp mitt "hemliga" presentkort och fara på systemet så klart! På kvällen blir det fest till Johans ära, han kommer upp från Umeå över helgen och jag hörde rykten om att det är sista helgen Bränna har öppet så det är klart vi måste ut!

                      Ajja, jag tänker inte sitta här när Memil kommer, så jag säger:
                                         Hej då - vi ses i dimman? ;)

                                       love
                                                          I love you v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0