Marilyn Monroe

Det kom som en chock! Jag hade ingen aning, hur skulle jag kunna veta?
Alice gillar banan, who knew?!

Vaknade 04.00 imorse, hostattack. När jag äntligen höll på att somna om hoppar Alice ner från fönstret och rätt på min bröstkorg så jag nästan tappar luften helt. Då ansåg jag att det var lika bra att stiga upp och börja förbereda mig för LTU.

Skjutsade hem Kristoffer efter våran dubbellektion och sen for jag på Coop, for hem hit och ringde Emelie. Vi möttes upp och for för att göra nå ärenden på stan. Jag har köpt en film, eller.. ett dvd-fodral med 3 filmer av Marilyn Monroe! Inte illa pinkat, vet att jag har sett en utav dom och gillat den skarpt. Nu har jag något att göra om kvällarna tills Memil kommer hem på fredag. Denna eviga längtan.. 

                             Marilyn Monroe - Bild lånad av Google

Kommentarer
Postat av: Anonym

Banan:o Vad är det för fel på katten? ;)

2009-09-22 @ 11:11:19
URL: http://gabson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha, riktigt bra fråga! Banan, gurka och glass är nog topp 3 favoriterna :P

2009-09-22 @ 16:35:42
Postat av: malin

Vilken knäppis till katt du har :)

2009-09-23 @ 11:05:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0