Liten och ynklig

Pratade med mottagningssköterskan idag, hon bokade in ett telefonmöte med läkaren åt mig. Nu ska jag snart med Elina på apoteket, måste verkligen köpa nå hostmedicin och nå näsdroppar.. Vi ska nog in på Coop och panta lite, då tänkte jag passa på att köpa nå grönsaker så att jag kan göra tacos imorrn eller så.

Usch va jag mår dålig, känner mig liten och ynklig.. Längtar tills Memil kommer hem så han kan ta hand om mig! Det var sköterskan som tyckte att jag skulle låta pojkvännen pyssla om mig heeela helgen ;) Dom är så söta på vårdcentralen. Eftersom jag har varit där så mycket senaste tiden har man mer eller mindre lärt känna dom och dom gör verkligen allt dom kan för att jag ska må bättre och är så otroligt försiktiga när det kommer till blod- och halsprov för att dom vet hur pass rädd och ängslig jag är när det kommer till sånt. En stor stjärna i himlen borde dom få!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0