Idag eller imorrn?

Vaknade 05.33, kunde inte sova. Har sovit dåligt hela natten utan någon speciell anledning. Blir hämtad 07.20 här utanför, då bär det av till LTU. Har dubbla lektioner idag och sen ett möte med basgruppen för Seminarie B - genomgång av läsloggen. Intressant? Hoppas det inte tar allför länge, vill ju hinna åka tillbaka med Kristoffer annars blir det väl att ta bussen för första gången?

Planen är att äta lunch, göra en snabbpackning och sen sätta sig i bilen för att börja köra mot Piteå idag. Just nu känner jag att jag får se om jag far idag eller imorrn, har lite plugg jag skulle behöva göra som jag inte hann klart igår.. kanske vore lika bra att göra klart det idag och sen dra till Piteå imorrn? Hmm.. Jag får se, har ju hela dagen på mig att fundera!

Emil ringde igår, pratade väl ca 15 minuter. Helt underbart! När han for i söndags visste vi inte om det skulle vara möjligt att prata förens på lördag då han ligger ute i fält tills dess. Jag hoppas att vi hinner prata en sväng ikväll också, även om det bara är ett snabbt samtal på några minuter. Att höra hans röst, veta hur dagen har varit och att han mår bra gör hela min dag. Jag längtar efter han så otroligt mkt..

                                   Mys
                     Bild från i vintras på klubben. Åhh.. jag vill ha en sån där go puss på kinden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0