Helgen

Den här helgen har verkligen gått fort, söndagen är så gott som över den också.. Imorrn är det måndag och jag har inga lektioner, men jag har massor med plugg som ska göras. Ska dessutom tvätta mellan 09.00 - 13.00, ska strax gå och sortera tvätten för tyvärr så sorterar den inte sig själv! Måste hinna fara och handla imorrn också. Jag har helt slut grönsaker, inte ens en liten gurksnärt finns kvar i kylen.

I fredags när Memil kom hem såg vi "Män som hatar kvinnor", jag har inte läst boken så jag tyckte filmen var riktigt bra. Någon mer än jag som tyckte att den var ovanligt rå för att vara svensk?

Hursomhaver så gick vi och la oss efter filmen och på lördag steg vi upp, for på systemet här i Boden och körde sen mot Piteå. Shoppade en hel del, blev; ett par svarta byxor, ett långt svart linne, en jätte stor och stickad halsduk, ett par vinterskor (UGGs), en plattång och lite annat smått och gott. Fick dock inte tag på skrivare-scanner-kopiatorn som jag hade tittat på, men vi la en beställning från internet på den idag istället. Hoppas leveransen är snabb nu för jag behöver den badly! På lördagskväll var vi ut efter en mycket lyckad förfest här hos oss, hade jätte trevligt. Jag har dessutom ett innestående "fri kläm", det ni! Bilder kommer vid senare tillfälle.

Idag har jag sovit middag i nästan 3 timmar! Vaknade strax före 21.. Lycka till att somna i tid inatt liksom..


                                         I'm falling even more in love with you..
När älsklingen kom hem visade han bilder som dom har tagit under de senaste 2 veckorna han har varit borta. Jag tycker det är jätte kul att se vilka han umgås med, vilka som är med i hans grupp, bara för att få ett ansikte på personerna som han pratar om varje dag i telefon. Distansen är jobbig, det kan jag inte förneka.. Jag saknade han redan innan han hann kliva ut ur dörren för att sätta sig i taxin på väg mot flygplatsen idag.. men men.. det är inte så mycket att göra. Vi kämpar på! Som det är nu så växer kärleken bara mer och mer allteftersom tiden går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0