Förfrysa rumpan?

Jag och Emelie har varit ute på jakt efter lekande barn, eller rättare sagt barn i en lekpark. Det tog oss närmare 2 timmar att hitta! Kanske inte så konstigt med tanke på hur pass kallt det börjar bli ute, men ändå.. Vi sprang lite ärenden när vi ändå var i farten och jag fick en liten privat guidning av Emelie, en äkta bodensare. Inte så illa pinkat?! När vi tillslut hade hittat en lekpark satt vi och observerade ett tag och sen började vi vandra hemåt.
Onödigt vetande: Min rumpa var så kall när jag kom hem att jag trodde jag hade förfrysit den!

Sen jag kom hem har jag pratat med Nina, käkat, fått besök av Elina, pluggat, lagt en ansiktsmask och då kom precis Elina och Tindra igen för lite secret stuff! Hihi! Nu sitter jag här, har precis duschat och väntar på att Memil ska ringa och att Idol ska börja. Funderar på att poppa lite popcorn? 

                                                    1 natt kvar!

                                      Love you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0