Flimmer och brus..

Snacka om att jag fick bita ihop idag. Hade dubbelpass med drama mellan 8.15 - 11.45, höll på att svimma.. Ni vet när det blir så där att det flimmrar framför ögonen och brusar i öronen..? Som tur var blev det precis rast, så jag kunde dricka vatten och gå ut och hämta luft.. tackar gudarna för det! Sen var det lunch, hängde med tjejerna när dom käkade på Subway och jag satt och sög i mig vatten, sen bar det av mot bildlektionen. Och sen back to Boden. Meningen var att jag skulle hem hit, hämta Alice och dra till Piteå, men kroppen sa stopp. Jag blev kvar här, får se om jag ens far nå till Piteå.. Ska förmodligen ringa läkaren imorrn och meddela att jag är sjuk, IGEN! >.<


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0