Fel, fel, fel!!

          Allting de senaste dagarna har verkligen gått fel, fel och åter fel!

  • Köpte min allra första bärbara dator igår. Den är trasig, måste fara och byta den.
  • Emil's plan blev försenat med ca 40 minuter, idag for han 1½ timme tidigare än förväntat.
  • Vi han inte med hälften av det vi skulle i helgen!
    Varken slänga möbler, möblera om, tvätta eller tömma byrån.
  • Jag lagade middag igår och Emil skulle diska, inte gjort.
  • Min förkylning/influensan, eller va fan jag nu har,
    började bli bättre.. men nu verkar de bli sämre igen.

    ----

    Kan den här helgen bli sämre? Kan veckan bli sämre än vad helgen har varit?
    Det enda positiva med helgen är ändå att älsklingen har varit hemma.
    Jag har inte behövs sova ensam, äta ensam eller vakna ensam.
    Nu blir jag ensam igen.


    Skit ner dig och frys fast!


Kommentarer
Postat av: Erika

hörde om din dator, vad tråkigt :/ tycker nästan att dom på affären borde ha kollat att datorn fungerade innan dom sålde den..

2009-09-06 @ 20:25:48
URL: http://erikagronlund.blogg.se/
Postat av: Emma

Jo, det tycker jag också.. Håller tummarna på att jag slipper åka hela vägen till Piteå för att byta.. Borde gå lika bra att göra det i Luleå tycker jag iallafall, får se imorrn om Expert tycker samma sak..

2009-09-06 @ 20:46:18
URL: http://fahlle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0