En riktig pärla

Jag tackar gudarna för min älskling.
Han är verkligen en riktig pärla när det kommer till kritan.
Han kan verkligen motivera och inspirera mig i mina svackor.. som igår tex. ♥


                                 Memil i Kvarn

Idag mår jag inte bra.. Känner mig febrig, ni vet så där kall ända in i benen men huden är så varm att tyget från kläderna bara bränner..? Kan ju tillägga trött och hängig på listan också.. Dessutom har jag massor med plugg jag måste hinna med idag. Jobbigt läge. Ajja.. ska se om jag kan börja nu och ta det i omgångar under dagen. Inlämning är senast fredag trots allt och imorrn är det skola 8.15 - 16.15, så då lär det inte bli mycket pluggande när man väl kommer hem. Kanske en liten stund om nöden kräver det. Ska proppa min kropp med panodil för att hålla febern nere så jag får någonting gjort idag iallafall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0