Snipp, snapp, snut~

Älsklingen ringde och väckte mig imorse strax efter 9.
Äntligen är hans fältvecka över! Om mindre än 1 vecka kommer han hem!
Jag tror att jag kommer hinna längta ihjäl mig!

Tänkte visa lite bilder från fredagen, på det stora hela en väldigt rolig kväll!
Som vanligt finns en liten förklaring att läsa om ni håller muspekaren över bilderna innan ni klickar.
Enjoy!

Det börjar med att jag och Elina käkar middag och dummar oss
då en liten olycka sker när naglarna ska på:

Flört!  :P  En liten olycka? Haha :)

Sen börjar det droppa in lite folk och Elina bjuder på kaka och Irish Coffe:
Emelie och jag  Fika  Mer fika och irish

Sen bjuds det upp till dans och lite sång (?):
Dans  Kanske lite sång? :P 

Ute på krogen fortsatte dansen på dansgolvet,
där det inte är ovanligt att bilderna blir suddiga:
Dans!  Mer dans

Sen for vi på efterfest:
Say whaaat?! ;D  Snyggaste under kvällen? ;)

Snipp snapp snut, så var kvällen slut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0